مزو تراپی سر

ریزش مو علل مختلفی داره که بهتره قبل هر چیزی علت اصلی و زمینه ای مشخص بشه در کلینیک تخصصی پوست ، مو ، لیزر و زیبایی سپیتا بعد از معاینه و تشخیص علل ریزش موی شما توسط جراح و متخصص پوست یکی از درمان های متداول و موثر ، مزو تراپی مو هست یکی از بهترین برندهای مصرفی برای درمان ریزش مو درماهیل کره جنوبی هست .

: ویژگی های مزو تراپی در کلینیک تخصصی سپیتا

حاوی درصد بالای هیالورونیک اسید
آب رسانی عمیق پوست سر
مناسب برای خانم ها و آقایان
نتیجه گیری فوری و قابل مشاهده بعد جلسات اول
ضخیم شدن موها
پرپشت شدن موها
رفع شکنندگی و خشکی ساقه موها
حاوی مواد مغذی برای تقویت مو و پوست سر
حاوی مواد معدنی ، آمینو اسید و پپتید ها ، ویتامین های گروه ب
کاملا بدون درد
تزریق توسط جراح متخصص پوست و مو

:کاربردهای مزوتراپی

از بین بردن سلولیت و چاقی موضعیِ اندام‌های مختلف
درمان ریزش مو
درمان پف زیر چشم، تیرگی دور چشم و غبغب گلو
برطرف کردن افتادگی پلک
داشتن پوستی جوان و زیبا
تسکین درد كمر و درد گردن

مزایای استفاده از مزوتراپی

این روش درمان به‌عنوان روشی غیر جراحی معمولاً بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر شیوه سرپایی بودن آن مزایای بسیار زیادی دیگری نیز دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.
ازنظر هزینه بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه محسوب می‌شود. هزینه‌ای که فرد برای درمان از طریق مزوتراپی پرداخت می‌کند به‌ مراتب کمتر از سایر هزینه‌هایی مانند لیزر است به‌خصوص که با توجه به تعدد جلسات مورد استفاده می‌توان هزینه مربوط به این روش درمان را نسبت به سایر روش‌ها بسیار اندک توصیف کرد.
این روش غیر سمی است و عوارض جانبی کمی دارد. همان‌طور که اشاره شد در این روش همان داروی موردنیاز به پوست تزریق می‌شود منتها با دوز کمتر و با تعدد دفعات تکرار بیشتر به‌طورکلی مزوتراپی همان روش درمانی دارویی رایج بین پزشکان است که برای تسریع نتیجه به‌صورت مستقیم به بافت هدف تزریق می‌شود.
این روش به‌ صورت کاملا بی ضرر بوده و باعث تحریک واکنش‌های داروئی عمومی نمی‌شود.
دارو بعد از تزریق مستقیماً روی بافت هدف تأثیر کرده و از دستگاه گوارش یا کبد عبور نمی‌کند؛ بنابراین ضرری برای بدن ندارد.
بعد از انجام فرد می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی فعالیت‌های روزانه خود را از سر گرفته و دوره نقاهت را به‌ سرعت طی کند.
با استفاده از مزوگان که دستگاه مخصوص انجام مزوتراپی است می‌توان بدون درد و درعین‌حال به‌صورت بسیار سریع حجم تزریق را در حد میکرولیتر هم تنظیم کرد و دارو را در فواصل مساوی به ناحیه‌ی درمان شده رساند و به‌راحتی تا بیش از صد تزریق را انجام داد .

درمان پف زیر چشم و تیرگی دور چشم

برطرف کردن افتادگی پلک